سئو وب سایت در کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

دوست عزیز سلام؛ بنده کرابی هستم کارشناس سئو در کرج و باعث افتخاره که این بار در این بخش در موارد مختلف اصطلاحات بهینه سازی وبسایت در موتور جستجو همچون مفهوم سئو سایت در کرج و یا رابطه میان سئو و طراحی سایت با سئو وبسایت با شما سخن گویم. همچنین من در پایان این مقاله عرض خواهم کرد که طراحی سایت سئو در کرج و همچنین پشتیبانی سئو کرج توسط گروه به چه نحوی اجرا می گردد. از این که با ما همراهید سپاس گزارم.

سئو وب سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو سایت

سئو وبسایت چیست

تصحیح {کدنویسی|کدهای{ درون (بهینه سازی به انگلیسی optimization) وبسایت و انجام تمام کارهای مرتبط با موتور جستجوی گوگل به صورتی که در کلمه کلیدی مرتبط با محصول یا سرویسهای شما و همچنین تمام کلمه کلیدی وابسته به آن که توسط بازدیدکنندگان در موتور جستجوی گوگل، جستجو می گردند در تاپ لینک گوگل قرار داشته باشند. more info جهت درک عمیقتر این مفهوم باید ابتدا بدانیم کیورد چیست.

 

بهینه سازی سایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کیورد چیست

به هر جمله ای که از طریق علاقمندان جهت بدست آوردن 1 "هدف" در موتور جستجو تایپ گردد، کلمه کلیدی خواهد بود. به عنوان مثال کلمه کلیدی در این محتوا سئو وب سایت در کرج است! کلمه ای که اگر بازدید کنندگان تمایل به خرید خدمات آن را داشته باشند، در گوگل آن را تایپ و جستجو خواهند نمود.

ادامه مبحث سئو وبسایت چیست.

در امتداد مبحث عنوان شده 2 پاراگراف قبل، جهت ذکر نمونه اگر برای خود کیورد خدمات یعنی سئو سایت در کرج را هدف اصلی 1 پیمان اجرایی سئو سایت قرار دهیم، کلیه کلمات کلیدی حاشیه ای لیست زیر شامل 1 پروژه سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این کلمات، تیترهای دوم تا سوم پس از کیورد اصلی هستند و در صورتی که وب سایت در کلیه این سرفصل ها، در صفحه یک نتایج جستجو قرار گیرد (با هدف نهایی لینک اول) این سایت با توجه به کلمه "سئو وب سایت در کرج" سئو می باشد.

هزینه سئو وب سایت در کرج

بسته به کیورد ای که تارگت شما باشد، هزینه سئوی وب سایت شما متفاوت است. مثلا اگر کلمه کلیدی "خرید مغازه در کرج" را تارگت بهینه سازی یک وب سایت قرار دهیم، هزینه سئو سایت آن با کلمه کلیدی "سئو سایت در کرج" کاملا مختلف (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقیبان در این کلمه ها با هم مختلف و قدرت آنها در بهینه سازی سایتشان با هم گوناگون می باشد.

 

و به همان نسبت اگر کیورد "خرید لباس در کرج" را تارگت کنیم، نصف هزینه خرید آپارتمان در کرج می بایست پرداخت گردد. زیرا رقبای دارای سایت های گوناگون در کلمه کلیدی خرید لباس در کرج، کمتر از نصف سایت های تهیه منزل در کرج، در شاخه سئو تلاش می نمایند و به همین جهت شما همچنین به همان میزان کمتر هزینه خواهید کرد.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که رقیب های کلمه کلیدی "سئو وبسایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کیورد این شهر، همین کلمه "سئو وب سایت در کرج" می باشد. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ است و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو سایت دقیقاً به رفتار رقیب های شما طی فرایند سئو بستگی مستقیم خواهد داشت. به عنوان نمونه رفتار رقیب های وب سایت زمان استارت سئو وبسایت ما در کلمه "سئو وب سایت در کرج" با رفتار همان رقیبان لحظه ای که این کلمه به صفحه 1 برسد مختلف است.

عیناً مشابه 1 مسابقه ماشین سواری که زمانی که شما (بعنوان یک راننده) به سه اتوموبیل نخست لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار 2 اتوموبیل نخست این مسابقه در رقابت با شما کاملاً گوناگون خواهد بود. رقیبان شما در لیست کلمه کلیدی مرتبط با محصول یا خدمت همچنین در آن موقعیت که به صفحه 1 وارد شوید، کاملاً وابسته با عملکرد سازمان شما، برنامه ریزی خود را تغییر خواهند داد. درست همان عملکردی که شما با رقیبان بعدی خود که سعی نمایند موقعیت شما را در لینک اول موتور جستجو گوگل تصاحب کنند انجام خواهید داد و استراتژی بهینه سازی خود را با توجه به رقابت جدید عوض خواهید نمود.

آموزش سئو وبسایت در کرج

ما با دو نوع آموزش سئو وبسایت مواجه هستیم:

آموزش سئو وب سایت خودتان

اگر میخواهید خودتان وبسایت شرکتتان را سئو نمایید با یک فرایند {تقریبا|حدوداً{ 2 تا چهار ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه لااقل 1 تا دو ساعت درگیری ذهنی با برنامه آموزش سئو وبسایت روبرو هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

استاد این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته دو جلسه 50 دقیقه ای را به آموزش نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما برای تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو وبسایت در کرج

بدیهی می باشد که سئوی سایت شما در پایان این مدت آموزشی (که بدست سازمان ما به دو صورت حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین گشته است. هزینه این ترم آموزشی در سال 1402 هر ساعت ده دلار می باشد. بهرمیزان فراگیری شما در این مدت بیشتر باشد، هزینه دوره کاهش پیدا خواهد نمود.

آموزش سئو وب سایت مشتریان

در صورتی که می خواهید که سایت هر مجموعه ای را با هر کلمه کلیدی ای سئو نمایید، می باید روزانه 4 تا 6 ساعت کار مداوم و متمرکز را طی مدت حداقل 10 تا 12 ماه پشت سر گذارید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مشابه کیورد همین محتوا (سئو سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کیورد کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

مبانی تدریس مدرس این شیوه همچنین دقیقا مشابه نحوه استاد در شیوه قبلی با همان قیمت است.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وبسایت در کرج شامل مقدار کمیتی و کیفیتی سرویس های سئو دارد که با توجه به شیوه سئوی وب سایت شما متفاوت خواهد بود؛ در صورتی که از نیروی داخلی شرکت بهره برداری نمایید، قیمت سئو وبسایت شما و میزان تایمی که تا رسیدن به تارگت طی خواهید کرد، کاملاً متفاوت خواهد بود.

قیمت سئو وب سایت به عوامل دیگر مانند استراتژی سازمان در تعداد کلمات کلیدی و همچنین زوم جغرافیایی شما نیز بستگی دارد. به عنوان نمونه کلمه "سئو وبسایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو وب سایت در تهران" لااقل به میزان 70درصد کاهش هزینه خواهد داشت و معکوس همین فرایند سئو در صورتی که تبدیل به سئو "سایت در قزوین" گردد، باز به میزان 70درصد از قیمت سئو سایت در کرج کمتر خواهد شد!

خدمات سئو سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات سئوی وبسایت شامل همه عوامل ذیل در مجاورت هم تا صعود سایت به لینک اول گوگل می باشد که در امتداد به شرح جزء به جزء این اجزاء میپردازیم. لطفا تا انتها همراه ما باشید:

سئو تکنیکال سایت

رفع اشکالات داخلی وب سایت در ابتدای سفارش و نیز تشکیل 1 استراکچر منظم داخلی (تنظیمات مرتبط با لینک سازی درون سایت) و نصب پلاگین های سبک کننده حجم وب سایت (با هدف نمایش سریعتر) و همچنین نصب افزونه های یاری دهنده سئو مشابه یوست یا رنک مث و نیز تقویت اصول UX و UI و از همه اینها جدی تر چک کردن منظم ریپورت های گوگل وب مستر تولز و رفع ایرادات آن جزو سئو تکنیکال می باشد که با توجه به سی ام اس وبسایت (وردپرس یا سایر نرم افزارهای طراحی سایت، بین 3 تا پنج میلیون تومان نرخ خواهد داشت.

توجه به این نکته نیز بی نهایت مهم است که فرایند چکاپ و کشف کردن اشکالات سایت شما دستکم یک روز کاری از زمان 1 متخصص سئو را صرف خواهد کرد.

سئو تکنیکال 1 برنامه کوتاه مدت نبوده و از آغاز عملیات سئو تا مدتها بعد از اتمام پیمان اجرایی سئو (صدر نشینی گوگل) امتداد دارد.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت یک برنامه میان مدت جهت ایجاد یک استراکچر برای ربات های گوگل است که از طریق این ساختار، ربات ها درک کنند که این سایت کدام یک از اصطلاحات کلیدی خود را هدف قرار داده است.

سئو داخلی وبسایت شامل اجزاء زیر می باشد:

تولید محتوا

تولید مقاله های بی مثل که در هیچ کجای اینترنت موجود نباشد (قانون حق نویسندگی) را تولید محتوا نامیم. مقالات می توانند از انواع متنی، پادکست یا ویدئویی (محصولات آن وب سایت می نمایند و از تمام انواع بک لینک های فوق بهره برداری میکنند تا به سایرین اطلاع رسانی کنند که این وبسایت دارای محتواهای ارزشمندی می باشد!

شاید تک به تک این برنامه ها اثری در سئوی سایت نداشته باشند، ولی استفاده هوشمندانه از مجموعه ای از آنها می تواند تاثیر شگرفی بر جایگاه وبسایت در نتایج سرچ گوگل داشته باشد. در صورتی که کارشناس سئو شما یک شخص زبده باشد، باور کند که از همه این ابزارها در کنار یکدیگر استفاده می نماید. درست مثل یک سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم یک مجموعه خوراکی مطبوع را ارائه می کند.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

فرایند استخدام از دو سوی گوناگون قابلیت تحلیل دارد. "استخدام متخصصین ما به عنوان سئو کار کارفرمایان محترم" و یا "استخدام علاقمندان جوان به عنوان نیروی سئوکار". بیاید هر دوی آن ها را در کنار شما بررسی کنیم

از این که تا این مرحله از این مقاله در کنار ما بودید، از شما سپاس گزاریم.

در صورتی که به دنبال استخدام یک متخصص جهت سئو وب سایت در کرج هستید، ما این عملیات را به صورت نیمه حضوری و نیمه دورکاری انجام می دهیم. (شکل اجرا بعد از بازدید کلمه کلیدی مشخص می گردد) کافی است از مسیر بخش تماس با ما دست به اقدام بزنید.

اگر در جستجوی استخدام در شاخه های مرتبط با سئو سایت در کرج هستید، از مسیر پر نمودن جدول ویژه این کار در صفحه تماس با ما، اقدام نمایید. تیم ما به صورت غیر حضوری به تدریس شما پرداخته و از هر شهر ایران، شما را به شکل غیر حضوری و اشتغال در خانه بکار گیری می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

اگر در جستجوی عقد قرارداد سئو سایت در کرج هستید، سازمان لات لند به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می توانیم به عقد قرارداد رسمی با شما بپردازیم. تنها لازم است از بخش رزومه، پروژه های قبلی ما و همچنین از بخش درباره ما، سوابق اجرایی تیم ما را ملاحظه و بعد با خیال راحت با توجه به سئو سایت خود به صورت تضمین شده همراه با تمام ضمانت های اجرایی، اقدام فرمایید.

سئو سایت سه سوت وب

علی (مدیراجرایی و رئیس مجموعه سه سوت وب) یکی از خوش فکر ترین همکاران و رقیبان ما در زمینه سئو سایت در کرج بوده و هست! این همکار پر انرژی ما در زمینه طراحی سایت در همه شهرها اقدام به بدعتهای جاذبی زده که هر زمان من به عنوان یک کارشناس سئو، یکی از ابداعات نوی او را مشاهده میکنم، بسیار لذت میبرم.

برای این همکار همشهری عمیقاً آرزوی موفقیت می کنم.

سئو وبسایت رایگان

در صورتی که به شکل کارورز در قسمت تیم اجرایی ما شروع به آموزش و تمرین نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید نمود:

اول) آموزش کامل سئو وبسایت (از هر کجای ایران به صورت آنلاین)

دوم) شروع به فعالیت و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر کجای ایران به صورت آنلاین)

سوم) سئو وبسایت رایگان خود به عنوان 1 عملیات اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو سایت کرج

 

سئو و طراحی سایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به صورت مشترک شامل دو استراتژی سئو و طراحی سایت در کرج باشد، از تخفیف مناسبی (معادل میزان 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید کرد.

سئو وبسایت کرج

در واقع سئو سایت کرج و تمامی عملیات ها به صورت مشترک در هر فضا شامل سایت فروشگاهی یا وب سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به شکل تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی مختلف اما زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وبسایت سئو در کرج

یک وب سایت مشابه یک اتوموبیل است. بعضی از اتوموبیل ها برای باربری و بعضی برای کابرد خانواده و بعضی جهت پیست های مسابقه استفاده می شوند. طراحی اتوموبیل مانند طراحی وبسایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی است و طراحی وب سایت سئو در کرج هنر ماست.

تنها لازم است تا در 1 جلسه آنلاین بعضی از سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را جهت شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص برای شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس مشتری ها با سازمانتان را درک کردید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من نیز روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وبسایت در کرج" تمام این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی می باشد که رقیب های من و شما خواب نیستند و برای گرفتن جایگاه وب سایت شما تلاش خواهند کرد! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را جهت شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی وبسایت از نگاه مقاله (تولید متون دیسکاور در بازه های زمانی مشخص)

دوم) تلاش برای {دریافت|جذب{ بازدید از سوشیال های پر ممبر و یا وبسایت های اکتیو همچون وبلاگ ها

سوم) فعالیت جهت ادامه راه سوشیال سیگنال هایی که در بند های فوق از آنها یاد شد

چهارم) تلاش برای بهبود ساختاری کد نویسی های وبسایت با تارگت ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمه کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو سایت در کرج:


Report this wiki page